:)

روزمرگی ..

:)

روزمرگی ..

800

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۸، ۱۰:۳۴ ب.ظ

چقدر این روزا بهت احتیاج دارم. تا باهات دوباره دَرد و دل کنم. تا بگم بغلَم میکنی ؟ و تو بگی آره عَزیزم . آروم باش . دیگه گریه نکن. چقدر این روزا جات خالیه و نیستی . هَستی اما انگار نیستی .. چقدر دلم میخواست دوباره بهت تکیه میکردم و تو بهم میگفتی من همیشه هستم . من همیشه دوستِ توام و ته دلَـم آروم میگرفت که میتونم هَمیشه روت حساب کنم . که همیشه در دسترسی .. که حواست بهم هست. مثِ اون شبی که میگفتی قول بده قرص نَخوری .. چقدر دلم میخواد باز اون حرفایِ قشنگ رو بشنوم .. اون دوستی ، اون بغل هآ، اون تعریف هآ، اون قول هآ، اون حرف هایِ شیرینِ اومدنت . که میگفتی غصه نخور خودم میام کلی خوش میگذرونی .. شده بودی امید اون روزهام . کاش بازم امید و ذوق بودی واسَم .. کاش دوباره میگفتی صدات قشنگه .. کاش الان هنوز داشتمت .. 🖤

  • Setare

نظرات  (۳)

درکت می کنم
پاسخ:
❤️️
درد سختیه..خیلی
😐😐😐
پاسخ:
خیلی :(
هعی خدای من .... دلم خیلی پره
پاسخ:
:(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">