:)

روزمرگی ..

:)

روزمرگی ..

24

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۱۵ ق.ظ

دیگه دارم روانی میشم .. میگم صبر کنم بلاگفا شاید مطالب رو برگردونه ، از طرفی بازگرداندن مطالب نداره کِ حتی اونآیی کِ خودم پشتیانی گرفتم رو برگردونم .. از طرفی خیلی سخته از اول شروع کردن ، دلم میخواد گریه کنم ، برم جایی داد بزنم .. خُب کسی درک نمیکنه چقدر واسَم مهمه ! اونایی که منو میخوندن رو دیگه از کجا پیدا کنم ؟ اعصابی واسم نمونده .. :فحش :فحش !! اینجآ شبیه من نیست انگار .. همتون یا مَذهبی هستین یا گنده گنده مینویسین ! مَن کِ اینطوری دیدم ..

آروم باش .. آروم .. چی بگم آخِه ..

  • Setare

بلاگفا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">