:)

روزمرگی ..

:)

روزمرگی ..

55 - میترسم ..

سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۰۴:۲۱ ب.ظ

بعد از این اتفاقات از خیلی چیزها میترسم .. از تاریکی اتاقم ، از اتاقِ شیراز ، از بیرون رفتن ، غذا خوردن ، تنهایی ! حتی دیگه موزیک هم گوش نمیدَم . یه حسِ خود نگه داری دارم ، خودمُ مقابله همه چیز نگه میدارم ، تکون نمیخورم . میفهمین ؟ حتی از وقتی برگشتم وسایلامُ جمع نکردم . دیروز تویِ نت میچرخیدَم ، چشمَم خورد به عَلائم سرطانِ معده و علائم خودَم .. ! حسِ خوبی ندارَم .. شآید نباس اینقدر نت و بالا و پایین کنَم ! دو سه بار گریه کردَم .. کآش زودتر وقتِ دکترم اُکی میشُد .. امروز حمام بودم بابام زنگید ، گوشی رو گذاشته بودم نزدیک ، انگار میدونستَم زنگ میخوره .. بابام اگِه جواب تل ـِشُ ندم یا ناراحَت میشه یا زودی نگران ! هیچی دیگِه از تو حَمام به تلفن ـِش جواب دادم ! زود هَم میپرسه کجآیی ؟؟ قرار شد گوشیمو سایلنت نکنم چون ممکنه هر لحظه وقتِ دکترم اُکی بشه .. با خودم گفتم اینقدر متخصص عوض میکنم تا خوب بشم و انتظار دارم پدرم عادت کنِه و زیاد خودشو اذیت نکنه .. از کِی دلم میخواست برم پارامونت و مغازه دار ! نمیشه با این وضع .. :( از همکلاسی هایِ دانشگاه هیچکس بهم پیام نداد حالمو بپرسه .. کلِ تابستون ! دلم میخواست مثلا خواهرم دکتر بود .. یا یه ربات دکتر کنارم داشتم .. بعد دلم یه بازیِ فوتبالِ جذاب میخواد کِ یه طرفش آرسنال باشه ، آخرشم ببره ، عادل هم گزارش کنه ! اگه زیاد حالم بد نباشه .. البته شایدم نَ .. (دمدمی مزاج :| ) کاش یِ Bf داشتم به خاطر حالم با ماشینش منُ میبرد بیرون میگردوند ، فقط همین .. یعنی ظاهر بشه این کارو انجام بده غیب بشه ! :/ دیوانه شدم یه خُرده ، فشارِ مریضیِ :| :/

   احساس سنگینی میکنم :/ گلومم یه جوری ِ .. !

   و همچنان نشدَم :| نگو کِ دکتر زنان هم باید برم .. دلم میخواد کلی بادکنک باشه بترکونم و گریه کنم :|

   از قالبم خسته شدَم .. بلاگ قالباش خوب نیس .. هِی بلاگفا یادت بخیر ..

  • Setare

آرسنال

تنهایی

نظرات  (۸)

به حرفم که گوش نمیدی!فقط میگم ایشالا بشی!!!
پاسخ:
چی گفتی مگِه ؟ هوم .. 
۵۰۰ مین روز وبت هم مبارک
پاسخ:
مِرسی .. چِه نکته بین .. 
گفتم برو پیش فلان دکتر!

اختیار دارین!نکته بینی از خودتونه
پاسخ:
نَ ربطی نداره آخِ .. :/
یه دُکی عمومی هَم گفت اعصابتِه .. ولی چرت گفت !
حالا دومین متخصص هم برم بعد ..
قربانِ شُما !!
  • عرفـــــ ـــان
  • اگه به مطالبِ نت بود الان من از سرطان مرده بودم :))
    همه ی علائمش تو من هست ، ولی هیچ خبری نیست :/
    ظاهر بشه بعدم غیب بشه ...
    خدایــــــــــا :D
    پاسخ:
    چی بگم والا :| خُ آدم یهو نگران میشه ):
    علائم سرطان داری ؟ :|
    آره :)))
  • عرفـــــ ـــان
  • آره، اگه منبع نت باشه من علائمِ همه چی دارم :)
    پاسخ:
    عجب ! 
  • آقای سر به هوا ...
  • بلاگ خوبی داری و سبک نوشتنت عالیه .
    ممنون که سر زدی ...
    دوست داشتی تبادل لینک + دنبال کنیم همو ...
    پاسخ:
    ممنون ..
    لینک شدین فعلا .. (:
  • آقای سر به هوا ...
  • ممنون .
    لینک شدی ...
    پاسخ:
    مِرسی ..
    ای بابا
    همیشه به خودم میگم الکی میگه
    حالش خوبه
    میخاد ما رو ناراحت کنه

    خوبی؟
    قالب نو مبارک

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">