:)

روزمرگی ..

:)

روزمرگی ..

مُزخرف ام (:

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۱ ب.ظ

چِ روز مُزخرفیِ امروز .. دیشبِ خوابِ مَسخره دیدَم .. یهو از خواب پریدَم .. اصَن از صُبح خودمم دلم آهنگِ غَمگین میخواست .. غمگین گوش دادَم ! اصلا حوصله نداشتم ، ندارم .. همه جآ سکـوتِ مَحضِ . فقط گاهی صدایِ باد و برگ هآ میآد .. خونه موندن واسم خوب نیست ، کاش هر روز کلاس داشتم .. کآش همین الان دوستِ صمیمیِ نداشته ام ، زنگ میزد با ذوق و شوق میگفت آماده شو بریم بیرون .. نمیام و حوصله ندارم هم نداریم .. ! پآشو دیگه . ساعت فلان ایستگاه میبینمت .. ! این تویِ این دنیا به این بزرگی ، با این همه آرزوهآ و آدم هآ .. چیزِ زیادی بود کِ همیشه میخواستم ؟ کِ همیشه باید حسرتشُ میکشیدَم .. شماها چیزی از این حرف هآیِ تکراریِ من نمیفهمید .. وقتی امروز تآ فکرِ خودکشی و تیغ و همه اینا پیش رفتم .. وقتی فکر کردم کِ دوستِ تلگرام و بی تالک و اینآ تویِ چنین وضعیتی چه خآصیتی دارن ، وقتی هستن اما نیستن .. هِی بغض کردم ..

بریم یه جآیِ بلند و از ته دل داد بزنم و بگم مَن از تمام آدم هآیی کِ توی خیآبون میخندن متنفرَم ، من از کلِ آدمآ متنفرَم .. حتی وقتایی کِ اینقدر به تنهایی عادت کنی کِ به پیشنهاد هایِ ملاقات هَم بگی نَ نَ نَ .. امروز .. اصرار دیدن از اون ، انکآر از من .. حتی شآنس هَم با من یار نبود کِ این آدم هآ ، کسایی باشن کِ به علاقه مندی هآم نزدیک باشن .. ! یکی بود میگفت افکارت مزخرفِ .. آره من خودمَم مزخرف ـَم .. از تنهایی ـم معلوم نیست ؟ یه آدمِ مزخرفِ افسرده کِ همیشه دلش میخواستِ بمیره .. !

   دلم میخواد یهو آدرس اینجا رو عوض کنم برم .. شاید .. کی اهمیت میده به نوشته هایِ یه بَدبخ (:

  • Setare

دوست

متنفر

نظرات  (۷)

بدبخت چیه بچه؟... حوصله ت سر رفته که کاملا هم عادیه... آدمایی که 100 تا رفیق صمیمی هم دارن باز روزهایی دارن که حوصله شون سر میره... یه کمی آروم باش... با آرامش فکر کن... یه راهی پیدا کن... برو کلاس خیاطی... آشپزی... برو کلاس کامپیوتر... زبان... برو مهد کودک مربی بشو... یالاخره این عقربه های ساعتو یه جوری باید هول بدی تا بگذرن...
پاسخ:
جوابت فقط " ... " است .
:|
پاسخ:
هاو ؟؟
  • مسعود آورد
  • جواب آقای خاص چی بود؟
    پاسخ:
    هیچی ..
    >_<
    پاسخ:
    (.__.)
  • هامون هامون
  • اصلا ناراحتی نداره ..
    ان شاالله درست میشه . در مورد خواب هم شکل همیم.منم امروز با کابوس بدی پا شدم.ن ترسناک ها.کابوسم احساسی بود قلبمو میفشرذ.
    اگر کسی نیست شما روریرون ببره کار خودتونه .. خودتون باید خودتون روبیرون ببرید
    مث من که خودم خودمو بیرون میبرم :)
    قشنگ با خودم بعد پیاده روی و کلی حرف و فکر کردن یک کافی شاپ و خوردن یکنوشیدتی بیشتر شیرین نه تلخ!
    و باز بازگشت به خانه . امتحانش ضرری نداره :)
    پاسخ:
    کِ اینطور ..
    نَ دیگه تنهایی خوشم نمیاد ..
    خواهشا درک کنین پست ـمُ ..
    ماشاله ری اکشن...

    پاسخ:
    هوووم ..
  • هامون هامون
  • چون پست رو کامل درک کردم اینطور نوشتم :)
    نباید از کسی انتظار داشته باشی که این کارا رو بکنه.
    چون تجربش کردم میگم.. پس ادم باید با خودش باشه :)
    پاسخ:
    زیاد شنیدَم از این مزخرف ـآ .. با عرض معذرت .. (:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">