:)

روزمرگی ..

:)

روزمرگی ..

ساختمآن معماری ..

سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۵۹ ب.ظ

حالم خوب نیست .. مهم هَم نیست .. امروز انقلاب ساختمون معماری هآ داشتم . حدود 5 اونجا بودم . پسراش هَم خوبن ـآآ ! دوستِ میکروبلاگی ـمُ هم دیدم . تو حیاط بودم اون با چندتا دوستاش اومد . سلام و اینا . رفتم سر کلاسشون یکم . تویِ رِست بودن . در مورد سایت و کآربراش حرف زدیم . این که فلانی و فلانی خراب و لاشی ـَن . فلانی خیلی خوبه و اینآ .. بعدم رفتم کلاسِ خودم . اسممُ آخر کلاس گفتم استاد اضاف کرد ، دورش هم شلوغ بود نشد بگم میشه سکشِن قبلی ها بیام یا نه .. کتاب هم ندارم .. میگن انقلاب از جمعی از نویسندگآن گیر نمیاد کِ ! گورِ پدرش ، الان هیچی واسَم مُهم نیست ..

تو حیاط دانشگاه یه خانمی داشت به نگهبان میگفت چراا گیر میدن و فلان و اینآ .. چرا اَزمون کآرت دانشجویی میخوان یهو .. دیگه فهمیدَم قضیه یِ گیر دادن جدیِ .. خوبه کِ زمستون میشه ، دیگه لازم نیست آستین بالا باشه و گیر بده و .. بعدشم کِ پالتو و کآپشن اینآ .. یعنی چی وقتی رئیس دانشگاه یکیِ اما این ساختمون گند میزنه تو اعصاب ؟ (:

رسیدم خونه شام نبود ، عَصبی شُدَم .. اون BF نداشته یِ من کدوم گوریِ کِ یه چی ، کوفتی ، زهرماری چیزی بخره یا بریم کوفت کنیم .. اون " ح " فلان فلان شده کِ اون همه قول داده بود ایشالا خیر نبینه :| قرار بود هاچ بک بخره ، بخری باهاش بری تو ستون :| منُ هم بذارید جزوِ افرادِ دچارِ سوءِ تغذیه :| حالا اگه دوباره من مریض نشُدم :|

این چند روز حالِ روحی ـم جالب نیست ، بغض و گریه هایِ زیآد .. دیشب گریه ، صُبح چشم درد .. اینقدر حسرت و فشار روحی ، روانی ِ گذشته ، حآل و آینده هست کِ کسی بپرسه میگم : هیچی ! کآش خُدا منُ میبرد .. کآش ..

ازدواج بنیامین با بهاره افشاری که تکذیب شد . خود بنیامین گفت .. خدا رو شکر !! اما اگه مهمون خندوانه باشه خیلی خوب ِ .. امشب ببینیم بعدم سرمونو بذاریم بمیریم (:

  • Setare

بنیامین

نظرات  (۴)

بیخودی ناراحتی... بیا ببین مردم چه نگرانی هایی دارن اونوقت تو شام نخوردی، شهرو به هم ریختی... یه نون پنیر درست کن بخور... خلااااص...
پاسخ:
اولا ناراحتی هآیِ من یکی دوتا نیست .. دوما نگرانی هایِ بقیه و اینکه اونا چقدر بدبختن اصلا به من مربوط نیست ..
نمیخوام . غذایِ کامل و درست میخوام .. !
گرسنه میشی عصبی میشیا >_< :(( 
هم اتاقی میشیدم من برات غذا گرم درست میکردم همیشه.. عوضش تو به جای من درس میخوندی. عادلانس؟-_-
فکر خوبیه قبل از مردن خندوانه ببینیم روحمون شاد شه :')
پاسخ:
دقیقآ -___- باس غذا باشه خُب ..
بستگی داره چه نمره ای بخوای ((: قبولِ مهربون :*
اوهوم (:
غرغرو... غرغرو... غرغروووو... :)
پاسخ:
:/
تموم شُد !!! حیف :(
ولی انصافا کمدین ها عآلی بودن .

رو عصابِت هم مثلث متساوی الساقین باش :|

;)
پاسخ:
آره !

باش :|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">