:)

روزمرگی ..

:)

روزمرگی ..

فکرِ آینده ..

پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۸ ب.ظ

صُبح از خوابِ ناز زدَم رفتم دانشگاه .. اومدن گفتن استآد نمیآد ! منم مشتاق نبودم برم خونه ، دوستم رفت ! نشستم دانشگاه ، انقلابم هم کِ عوض کرده بودم ، نداشتم . حتما اسممُ هم خونده بود . یکی از بچه ها رو دیدم که گفت استادِ خوبیِ کِ :| گفتم اِ ؟ دیگه کاریِ کِ شده :| هیشکی نبود بریم بگردیم . نَ " اَ " به رویِ خودش آورد نَ " م " .. منم کلا از این وضع ـَم دلم گرفت . اومدم برم دیدم مغازه دار بسته ! گفتم اینُ دیگه کوتاه نمیام برگشتم دانشگاه تا باز کنِه :| چند دقیقه بعد اومدم ، موزیک تو گوشم بود ، نگاهِ اطراف میکردم تا برسم به مغازش کِ دیدم پیاده رو از کنار هم رَد شدیم و نگاه و اینآ :| کلا مشکی پوش و ریش :| کِ خُب احتمالا به خاطر مُحرم بود ..

خیلی نگرانِ آینده ام . اینکه درس ـَم تموم بشه باید برگردم خونه ؟ نَ نمیخوام خُب ! ارشد کِ دوس ندارم ، یه کارشناسی دیگه بگیرم اما با کدوم پول ! برگردم خونه میشم خونه نشین ، از اونطرف اذیت هایِ مامان بابام ! کلا نابود میشم . بخوام سر کار برم ! کار کو ؟؟ اعتماد به نفس کو ؟ یکی باید واسم کار پیدا کنِ . من کِ نمیرم دنبالش ! اگه خواهرم ازدواج کرد بازم باید برگردم پیش مامان اینا ! اگه هَم خونه واسش پیدا شُد بازم من باید برَم ! برگردم خونه و فرضا برام خواستگآر بیآد ( کِ اولا به دلیل اینکه کوچولو به نظر میام حالا حالا نمیآد ، دوم اینکه چون اجتماعی نیستم و کسی منُ نمیشناسه خواستگاری در کار نیست ) برایِ رهآیی از وضعیت ـَم مجبورم تن به ازدواج بدم ؟؟! در حالی کِ هیچ علاقه ای به این کار ندارم ! به نظرم ازدواج خیلی کارِ مزخرفیِ .. فکر کن صُبح باید بلند بشی برای کسی نآهار دُرست کنی ! عُمرا ، .. من اینجآ گرسنه میمونَم واسه خودم نمیپزَم ، یکی باس واسَم گرم کنِ حتی ! یا فرض کن لباس ـایِ کسیُ اتو بکشی ؟ چک بشی ؟ چت نکنی ؟ دوستایِ مجازی پَر ؟ با پسرا چت نکنی ، فکر قرار نباشی ، دید نزنی ، مُخ نزنی .. اینجوری اونجوری .. نیاز هم اونی کِ کیفشُ میبره اونِ :| الان در سن 22 سالگی معتقدم ازدواج خیلی کار مُزخرفیِ .. اما حسم میگه به اجبار یه روزی تن میدم بهش و بدبخت میکنم خودم ُ (: خدایا حداقل ازت میخوام بذار 2-3 سالِ دیگه این زندگی ِ مجردیُ و با خواهر بودنُ ادامه بدَم .. ): چقدر فکرِ آینده داره بهم فشار میآره و عذاب میکشم از تک تک این فکرآآ ..

هیچکس نمیفهمه بابت تنهاییم ،  اینکه خنده هام نآبود شدن ، سرد شُدم و متنفر شدم .. نبودنِ اعتمآد به نفس  ، آینده ، حسرت هآم ، دیدنِ آدمآ چقدر عذاب میکشم و واسم دردآوره و اینکه هر کدوم بخش بخش میشه و از هر شاخش صدتا فکر و درد مجزا میاد بیرون .. همینآست کِ یکدفعه میبینم دارم هق هق گریه میکنم و حتی یه نفر هم کنارم نمیبینم کِ یکی از این دردآ رو واسم تسکین بده .. و بازم گریه ..

  • Setare

دانشگاه

نظرات  (۵)

امید هست خدا هست زندگی هست هر روز در بدترین شرایط ادم هایی مثل ما رشد می کنند. من از اخر شهر می رفتم جایی کار کنم که با وجود دانشجو بودن سوادم اسم غداهای بالا شهری بلد نبودم. ادرس منزل به کسی ندادم چون روم نمی شد ولی صبر کردم و امید الان با یک شرکت انگلیسی کار می کنم حقوقم ساعتی 40 هزار تومان هست. اما باز چیزی ندارم و تلاش می کنم تا موفق شوم.
اولا اخرش باید بروم زیر یک متر خاک ولی خوب دوست دارم حداقل برای تزدیکان کاری کرده باشم محدودیت در فکر ما است اگر بخواهیم می شود خدا شکر  تا حالا شده بقیه اش می شود
انشالله موفق باشید
یاحق
پاسخ:
ایشالا واسِه منم بشه .. خوب بشه ..
خوابِ قبلِ رفتن به دانشگاه و مدرسه بهترین خواب آدَم بود :)
بازَم درباره مغازه دار و مغازه چیزی نَگَم بهتره !
ازدواج هم تنها غذا پختن و اتو وُ اینجور چیزا نیس :|
پاراگراف آخرِـت هم خعلی دوس میدارَم :)))

;)
پاسخ:
اوهوم ..
خوب کاری میکنی (:
نمونه هآیی بود ازش کِ اصن دلم نمیخواد ..

:گل
ما خودمان مشخص می کنم به کجا باید برسیم، زندگی خواه و ناخواه می گذرد باید سختی هاش بخریم تا به موفقیت برسیم، تلاش کنید تلاش کنید تلاش و به خدا ایمان داشته باشید
او ما را دوست دارد پس بخواهیم کمکان کند
انشالله در همین شب های عزیز به حاجت هایمان برسیم. امام حسین ع مظهر بخشش است بخواهیم همه ی ما را ببخشد و کمکان کند من برای شما وهمه ی عزیزان دعا می کنم
شب خوش
پاسخ:
ممنون .. (:
:گُل .. شبتون خوش ..
حرکتت خیلی خوب بود که برگشتی تا مغازه دار باز کنه =))
عزیزم تو خیلی راحت میتونی روزانه قبول بشی لذت تحصیلات مجانی ببری..  اگه بدونی چه حالی میده... 
کار پیدا بشه شیراز موندگاری... ایشالله یه شغل خوب که به روحیت بخوره...
آقو تو الان آمادگی ازدواج نداری. اصلا فکرش نکن ;)) چه کاریه . فعلا کیف مجردی ببر.
شب بخیر.. بوس بوس
پاسخ:
آره :))
روزانه دوس ندارم که !!
کاش پیدا نمیشه ک . با کدوم اعتماد به نفس!!
آره بابا چیه ازدواج !! :))
شب بخیر .. بووووس
جلل الخالق .. چرا دوست نداری؟! O_o
پاسخ:
دولتی دوس نمیدارَم .. 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">