:)

روزمرگی ..

:)

روزمرگی ..

621 - سمینار و خلاص ..

يكشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ

اِمروز برایِ اولیـن بـآر ارائه داشتم . درسِ سمینآر بآزآریـابی ، موضوع هوشِ رقآبتی .. حدود 3-4 دور از روش خونـده بودم . یکم استـرس داشتم . وقتی بهش فکـر میکردم روانی میشُدَم .. سه نفر ارائه داشتیم . نفر اولی مثل من بآر اولش بود .. از رو میخوند کلا . بعد استآد گفت خوب نیست از رو میخونین .. بعدش مَن رفتم .. منم کلا از رو خوندم ، اصَن نتونستم سرمُ بگیرم بالا .. میخواستم فقَ زودتـر خلاص بشم از اون وضع ! جونم بالا اومد .. بالاخره تموم شُد . راحَت شدم . خلاص .. استـاد میدونم راضی نبود . از رو میخوندیـم .. از بچه هآ سوال کرد ، کدوم ارائه خوب بوده کلا تآ الان ! یکی از خانم ها کِ شاغل هم هَس ، زیآد هم خوشم نمیآد ، خوبم ارائه داده بـود گفت من به شخصه کسایی کِ از رو میخونن حوصله ـَم نمیشه گوش بدم ، خواستم منم بلنـد بگم : به کـ*ر ـَم :| اصن حالیشون نیس بآ چِ بدبختی یکی مثِ من همون روخونی رو انجام دادم :|

جُمعه بابا اومد ، بازم مامان نیومد ): چَتـر خریده بود برام . رنگین کمآنی ، 8 رنگ ، واسه نوارِ مشکیِ پآیینش کِ موجی موجیِ دوس دارم .. پآلتو رو هم یه جورایی گفتم .. شاید بخرهـ .. اگه جُمعه نبود میومد بریم بخریم . خواهرم گفت بریم نمایشگآه کتـآب ، این همه راه رفتیـم گلستـآن ! تآریخِ نمآیشگآه عوض شده بود :| برگشتیم !

هوا سَرد شده ؛ بدم میآد .. شب دَماغم قرمز شده بود ، بقیه عآدی بودن :| دستم هم یخ کرد .. :| سرما مـزخرفِ .. البته آفتـآبِ ظهرِ شیـراز تو پآیـیـز خیلی میچسبه ..گرررم .. اووووم .. بخوابی زیـرش ..

حسآم گفت فردا صُبح میره اونـور تآ 1 ماه . اما نگفت چرا و کجـآ .. واسِه هَمین کِ بهش عآدت کردم حالم خوب نیست .. شآید بعدِ 1 ماه حسَم بهش از بین رفتـ ه بآشه . نمیدونم .. یکم گریه کردم . شآیدم دوباره گریه کنم :/ سعید 206 ، لایـن پیآم میخونـد جواب نمیداد ، نآراحـت شدم ، رفتم تلگـرام گفتم دیگـه مزاحم نمیشم خداحافظ .. last seen نشون میده کِ پیامُ خونده اما هیچی نگفـت .. last seen هآش خیلی دیر به دیره ، شآیـد واقعـآ وقـت نداره اما خُب مَن اینجوری نمیتونم :| ایـن سرم شلوغ ِ خیلی مُد شده .. شب موقع برگشـت نیم نگآهی کردم به داخلِ مغازه .. مُشتـری داشت و توضیح میداد .. دلم براش تنگ شده :( دلم برای ترم هآیِ پیش کِ بود تنگ شده :( تیپش خوب بود ، خوشگل هم شده بود ، ریش اینآ نداشتــ .. هعی .. اَه همیشه احساسِ افسُردگی همراهَمـهـ .. :(

  بآ جواب کآمنـتِ Djmavi ذوق مَرگ شُدَم .. " کلیک "

  تیمم تو خونه بآخـت .. رئـال 0-4 بآرسـا / آرسنـال 1-2 وست برومویـچ !

  • Setare

سمینار

شیراز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">