:)

روزمرگی ..

:)

روزمرگی ..

67

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ب.ظ

اواخر شهریورِ .. حسِ میکنم دانشگاه یا مدرسِه دارَم ! هَوا عوض شُده .. حالم بهتر شده یا میتونم بگم خوب شده ! وقتی بهش فکر میکنم انگآر یه اتفاق برنامه ریزی شده بود . بعد از امتحانات بود . تصمیم گرفتیم 4 روز بریم مُسافرت و دقیقا از روز اول و صبحِ حرکت حالم بد شد ، 13 تیر بود ! به صورت نسبی تآ همین یک هفته پیش ادامه داشت .. ! فعلا هَم کِ قرص مصرف میکنم . به طور صَد در صَد هم معلوم نشد مشکل ام دقیقا چی بوده .. جالبه ! تابستون 94 اینطوری گذشت . دلم میخواد یکیُ داشته باشم بریم شیرازگردی .. ولی نَ دوستی هَست و نَ کسی . به نظرم اصلا تنهایی لذت نداره بری باغ ارم .. :| امشب دیگه پرهیز و گذاشتم کنار .. دوباره نسکافه ، نوشیدنی ِ دوست داشتنی ـم .. اینقده حسِ خوبی بود .. حسِ قدیمآ ..

coffee

بلاگ رو دوس ندارم ، دلم هَمون بلاگفا رو میخواد ، اینجا حس میکنم راحَت نمینویسَم ، یا دچآر خودسانسوری میشم ، حداقل کآش میتونستم اون 3 سال آرشیو رو بیآرم اینجآاآ .. ): 3 سال خاطرات چیزِ کمی نیست آخه ! دلَم واسِه دوستآیِ بلاگفآم تنگ شده ؛ دوستایی کِ هر کدوم پراکنده شدن به خاطر گندکاری هایِ بلاگفا .. داشتم با " آ " صحبت میکردم ، میگفت حوصلم سر رفته این روزآ ، همه دورشون پُره دختره ( !! ) گفتم نَ که تو نیست ،گفت : معلومه کِ نیست .. گفتم : از پری مری اینا معلومه ! گفت : فقط همین ؟ مردم نگآ ، مآرو نگآ .. ! من :| .. رو نیست کِ ! آخه چند تا چند تآ .. یکی تو فکرش اینجوری ، یکی مثِ ما هَم تنهایِ تنها .. از اون طرف " م " کِ گفته بودیم بریم ولویی ، دیگه رو خودش نیاورد بریم بیرون .. منم کِ چیزی نمیگم .. باید صبر کرد دانشگاه شروع بشه .

   اینستا رو پآک کردم از اول نسخه جدید رو نَصب کردم ، آیکون نوتیفیکیشن ـِش بزرگ شده ): نمیخوام اینجوری ): چِ کنم ؟

نظرات  (۷)

چه لاک خوش رنگی
چه نسکافه ای داری...
پاسخ:
مِرسی .. :)
بلاگفا.. خدا بیامرزده اش.. 
تو هم مغروری هیچی نمی گی :|
پاسخ:
روحِش شاد D:
نمیشه کِ به پسر مردم بگم بیا بریم بیرون :| ((:

  • عرفـــــ ـــان
  • رسما به بلاگی ها توهین کردی گفتی بدرد نمیخورن و دوستایِ بلاگفاییت بهتر بودن :|
    خود سانسوری :/
    یعنی تو بلاگفا خود سانسوری نداشتی ؟
    اصن مگه میشه بدونِ خودسانسوری نوشت ؟ :)
    پاسخ:
    خُ بالاخره فرقآیی دارن .. حالا بهت برنخوره D:
    یعنی یه جورایی راحت تر بودَم ..
    نَ کِ فحش بدَم =))
    آآآآی گفتی... البته اون یه نفر مشخصات زیادی باید داشته باشه... یکیش این که خیــــلی فکرهامون باهاش نزدیک باشه... هی مخالفت نکنه... چیزی که به ذهن ما میرسه به ذهن اونم برسه... تا یه چیزی میگه بگیم آآآره یا اون میگه هم همینطور.... اگر باشه خیلی خوبه ولی من اصلا حوصله ی گشتن و شکست خوردن و بالاخره پیدا کردنش رو ندارم....
    میتونی از سایت فارسروید نسخه قدیمیش رو پیدا کنی و دانلود کنی و نصب کنی...
    پاسخ:
    بله خب .. دقیقا .. شکست ؟ والا دوستِ همجنس خودمم باشه قبوله کِ همونم ندارم D:
    نَ خُب نسخه جدیدشُ میخوام .. شاید فقَ واسه مَن اینطوره !
    در مقابل آهنگ پاشایی که گذاشتی آهنگ دنیا از سعید عرب رو معرفی میکنم...
    پاسخ:
    ممنون .. میگوشمش بعد .. (:
    :)
    به نام حضرت دوست... که هرچه می کشیم از اوست... :)
    نسخه قدیم رو بگیر نصب کن... بعدش آپ دیتش کن... نمیدونم... شایدم راه بهتری وجود داشته باشه...
    پاسخ:
    :)
    فکرِ خوبی ِ .. ولی کی میره این هَمِه راه رو :)) باس امتحان کنم بعد ..
    مِرسی ..
    بچه شیرازی دیگه چه میشه کرد... :)
    پاسخ:
    اوهوم :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">