:)

روزمرگی ..

:)

روزمرگی ..

686

سه شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۴۲ ب.ظ

حالم یه ذره بهتـره . نوسان داره ، .. از تعطیـلات متنفـرم . بهم سخت میگذره هَمیشه ! میرم تا کی نمیدونم .. بعد از تعطیلات هَم میخوام برم دکتـر و آزمآیش . از اونجآیی کِ خونمـون دیجیتآل نمیگیـره . فکرِ فوتبـال داره عصبیم میکنه . شدید .. گفتن از ماهـواره فقط پخش نمیشه . اونجا آنتـن معمولی ـمـون به راهِ .. کآش بازیِ اول اغلن فرانسه - آلمان بود ، کمتر نگران بودم . اگه ولـز - پرتغـال رو ندیدم خودم رو جِـر میدم :) :| دوستم دوتا شبکه خارجی مُعرفی کرده کِ یـورو رو پخش میکنن .. خدایا اعصابم گنـد زده نشه مِرسی .. بابا اینآ نـت دارن یکم اما مودم ـشون wifi نیست ، شایـد مودم ُ از اینجآ ببرم اونجآ ..

عصـر ، رفتم قدم زنی .. هَنـدزفری به گوش نشستم ایستگآه رفـت و آمَـد ماشیـن هآ رو میدیـدم و غروبِ خورشیـد رو .. دپِ دپ ِ بودم .. سرم یِ جوری بود .. دو سه روزی هست سرم یِ جوری شده .. سَردرد ؟ فشار ؟ سنگینی .. نمیدونم .. بی حال ـَم ..

گریه ـَم میاد یکم . دوست دارم داد بزنم .. ولی چِ فایـده ..

بچه های ِ GP تلگرام بچه هایِ خوبیـن .. یکیشـون اون روز میگفت خواستی بـری بگردی بگوو بهم . ولی خُـب من سختمـِه ازش دَرخواست کنم .. کآش خودش میگفـت یِ موقع .

چند روز پیش رفتـم ستآره بالاخره ساعـت خریـدم .. " کلیک " یِ پسَر جوونی بود یکم سخت ـم بود اما شُد .. دیروزم لاکِ سفیـد ..

هَم عصبی ـَم ؛ هَم خواب ـَم میآد .. شب بخیر تا کِی نمیدونم ..

  • Setare

یورو

نظرات  (۶)

  • عرفـــــ ـــان
  • چه ساعته خوشگلی ^_^
    پاسخ:
    مِرسی .. ♥
    حتما میدونین که مودم رو بردین اونجا باید تنظیم‌ش کنین با اشتراک اونجا ، چون تجربه اینو داشتم که چند روزی واسه همین مُعَطَل بمونم گفتم .. :)
    ساعتتون هم مبارکه .
    پاسخ:
    سلام . آره میدونستم .. ممنون کِ گفتی ..
    مِرسی ..
  • آقای سر به هوا ...
  • منم ار توی خونه موندن متنفرم :|
    تعطیلات باید رفت سفر تمام :|
    پاسخ:
    اوهوم .
    البته بستگی داره آدم با کی بره سفر ..
    دنبالت میکنم
    پاسخ:
    خوب کاری میکنی :دی
    مبارکه تیمتون رفت فینال ، به امید قهرمانیش :)
    پاسخ:
    آرهـ ! مِرسی ♥
    ساعت دلبرت مبارک ♥
    تیمت هم مث اینکه رف فینال ، مبارکه مثلا منم بلدم چی به چیه

    پاسخ:
    فَـدات مِرسی ♥
    آره قهرمـآن شــد .. به لطفِ من خبر داری دیگه حل ِ :))

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">