:)

روزمرگی ..

:)

روزمرگی ..

72 - شانس ..

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۱۰ ب.ظ

شبآ خوابِ دُرست ندارم ، صبح و شب هِی wc .. مَسخرست خیلی . خسته شدَم دیگه .. کاش میشد هیچی آب نخورم بمیرم :| از طرفی خواهرم هَم نمیگِه بریم دکتر ، یا حداقل زنگ بزنه بآبآم ، خودمم دیگِه از دکتر و آزمایش خسته شدم . از پزشک تبیان سوال کردم ، گفت شآید دیآبت بی مزه داری .. گفت باید آزمایش بدی تآ مشخص بشه .. حسآبی کلافم کرده .. مَن نمیرم دانشگاه ، نمیرم ..

عَصر بالاخره تصمیم گرفتم برم پآرامونت ، مغازه دار .. از 6 گذشته بود کِ رفتم .. صُبح لاک زده بودم ، کفشم ُ کِ پوشیدَم لاکم خراب شد ، عصبی شدم یکم . تو راه همش حس میکردم باس برم wc :| فقط میگم کِ معلوم باشه چه عذابی میکشم :| هوآ خوب بود ، شلوغ بود . داشتم به مغازه نزدیک میشدم ، از دور دیدم کِ مشتری داره ، دیدم نمیشه ! 2 نفر دیگه هم به جز خودش فروشنده بودن ! رَد شدم ، رفتم دو تا لاک خریدَم . برگشتم ، همش دلم میخواست مثِ قبل تو پیاده رو ، رو به رویِ مغازش باشه اَما .. بازم مشتری داشت :| رَد شدم یه نیم نگآهی انداختم و دیدمش .. همون پیرآهنِ صورتی ـشُ پوشیده بود .. منتظر بودم چراغ عابر پیاده سبز بشه .. نگاهم سمتِ مغازه بود ، اما خبری نشد کِ نشد .. شآنس هَمراهم نبود :| هوا داشت تاریک میشد ، چراغ هآ تآزه روشن شده بودن ، همون لحظه ای از عصر کِ عاشق اش هستم .. لحظه ای کِ چراغ هایِ ماشینا به مرور روشن میشن .. هوا خوب بود .. آخ چقدر دلم برای پسرایِ خوش تیپِ شیراز تنگ شده بود :)) مرتضی پآشایی میخوند .. همین کِ توی وبم گذاشتم .. قلبم رو تکراره .. رفتم داروخونه ، مارکی کِ میخواستم نداشت . شب شده بود .. کوچمـون رفتم سوپری ، کیک و ویفر بخرم .. خواهرم اِس داد کجایی .. یه لحظه ترسیدم نکنه بابا باشه :| خواهرم میگفت نگران شدم دیر اومدی ! حالا ساعت چند بود ؟؟ 8 :|

طرف چند روز بود اومده بود تو لیستم ، صحبت رسید به اینجا کِ بریم چمران ، پیاده روی ، یکم صحبت کنیم ، با اینکِه یه لحظه دلم خواست گفتم نَ ! بعد امروز رسید به این کِ دوسِت دارم و نخواستی با هَم باشیم و .. ، اینجوری من روز به روز وابسته تر میشم و زجرآوره و بیا چت رو تموم کنیم .. فکر کنم اینم کآت کرد رفت :| جز اینکه اعتماد نداشتم ، قیافه هم واسم مهم بود :|

اگه زنده بودم ، میخوام شب عروسیم از dj.mavi دعوت کنم ! احتمالا با داماد اشتباهش بگیرم . هم دوست داشتنیِ هَم کارش خوبه ..

امروز گزارشگر والیبآل گفت : بـدجآیی رفـت تووش :| =))

پی نوشت : یکم افسرده شدم ، فکرای مُردن میکنم .. پوچی ، به درد نخور بودن ، اضافی بودن ، جذاب نبودن ، اینکه همش مریض ام .. اینکه بمیرم جز خانواده کسیُ ندارم . کسی نیس گریه کنِه ، نَ دوستی چیزی .. فقط خواهشآ رو قبرم ُ پر از گلبرگ هایِ گلِ رز کنید .. سفید و قرمزش ..

  • Setare

مغازه

والیبال

نظرات  (۳)

حالا اینکه کجاش رفت به‌کنار!

تو چرا اون کتابی که گفتمو نمیخونی؟
پاسخ:
..
اهلِ کتاب خوندن نیستَم اصلا ، بعد اینکه دمِ دَستم نیس ..
بمیرم الهی.. خدا زهرا خوب کن دیگه.. :(
بالاخره شیراز گردی.. بازم برو :D
برعکس شده پسرا وابسته میشن o_O 
یعنی همسر آیندت بفهمه اینطوریه که دعوات میشه باهاش سر انتخاب دی جی :))
خیلیم جذابی.. انگشتات به تنهایی گشته داشته :O
رز سفید و قرمز.. منم این ترکیب دوست دارم.. 
از حرف مردن خوشم نمیاد..

پاسخ:
خُدا نکنِه عزیزدلم ، مِرسی :*
آره .. اگه wc بذاره :))
پیش میاد دیگِه ..
نَ بابا .. غلط کرده دعوا کنِ :))
نآخن و لاک منظورته ؟ همین ؟ کمِه آخ ِ .. جذابیت شخصیتی ندارم !
قشنگ میشه ..
هِعی .. ):
یه نمایشگاه لاک بزن

جذابیت شخصی چیه؟
اونایی که دارن چه شکلی هستن؟
من از کجا بدونم که دارم؟
و هزاران سوال دیگر...
پاسخ:
:)

نمیدونم هر کس یه نظری داره ..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">