:)

روزمرگی ..

:)

روزمرگی ..

724 + دلتنگی

سه شنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۳۸ ب.ظ

امروز چِ روزِ مزخرفی ِ .. پَریروز یعنی 19 ـُم رفسنجانی به دلیلِ ایستِ قلبی فوت کرد و امروز تعطیلِ رسمی اعلام شُد . ناراحت کننده بود .. و رَمزی گل زده بود !! دیگه هیچکس واسمون نموند به جز روحآنی (: دیروز صُبح بیرون ،کلی قدم زدم . رفتم یکم پارکِ خلدبریـن نشستم ، قدم زدم . یِ دخترکِ غمگینِ پالتو قرمز .. تویِ پارک یک دختر دبیرستانی با پسرهآ والیبال بازی میکرد ، پیرمردها دورِ هَم ، بعضی هآ ورزش ، پینگ پُنگ ، شطرنچ ، دُخترایِ مَدرسِه ای ، و من غمگین فقط تماشا میکردم ، مهدی جهانی و علیشمس تو گوشم بود کِ میگه مگه میشه تو رو دوسِت نداشت .. اومدم خونه ، فقط کیک و چایی .. عصر خواهرم زنگ زد بریم جایی .. دوباره کلی پیاده روی .. داروخونه ، اون پسره کِ کار میکرد اونجا ، نگاه هآمون ، بی فآیدهـ .. شب گوشیم میگفت حدود 10 کیلومتر پیاده روی کردم ..

ه . ا . ن . ی نیومـَد . بیشتر از دو هفته ـست .. از دلتنگی دارم میمیـرم اما اون نمیدونهـ .. همش مَن پیام میدادم ، ابرازِ دلتنگی میکردم و اون قول میداد به زودی میاد و قول میداد گوشی میخرهـ و دلش تنگ شُده .. میگفت " تو تنها کسی هستی کِ باهاش حرف میزدم ، من تنها شدم تو نیستی " ..انگار کِ " قول " تیکه کلامشهـ .. اما به حرف نیست به عمل کردنه .ببین تو اگه یه نفر واست ارزش داشته باشه و دل تنگش بشی حتما دست به یِ کاری میزنی تا نشون بدی .. سرِ شب ، بعد از یک روز و اَندی ، خودش پیام داد کِ چطوری و حالی نمیپرسی بی معرفت . - من قهرم، خب تو یادِ من کُن .. - من همیشه به یادتم عزیزم چرا قهر حالا به خدا اینقدر خسته میشم نمیرسم برم گوشی بخرم .. (: دیشب تو خواب ـَم بود ، یِ بار تو ماشین بودم ، یِ بار هَم اِس داد بهم شماره جدید داد کِ 0911 ـِش رو یادمه فقط ..

روز و شب بغض و گریه و بازندهـ .. تویِ رابطه هآم و احساسات دقیقا یِ بچه یِ 18 ساله ـَم .. و حتی عبرت هَم نمیگیرَم و این چرخه ادامه دارهـ .. شآید یِ روز یِ نفر پیدا شُد کِ آدم باشه .. کِ حتمَن اون زمان تو دیگه آدمِ سابق نیستی (: یِ نفر کِ دلش برات تنگ بشه ، یِ نفر که وقتی میگه رفیقیم ، رفیق باشهـ .. قدرِ خوبی هآ و مهربونی هآت ُ بدونه ، نمیگم اون بَد بود ، نَ ! روزایِ خوبی داشتیم و دلم میخواد دوباره همونطوری بشه اما خُب .. یواش یواش دلم رو شکست . دل شکستن فقط تو عشق نیست ، با یِ حرف ، با یِ قول ، یا هر چیزِ دیگه میشکنهـ .. من تمامِ خوبی هام ، دلتنگی هآم ، نگرانی هآم صادقانه بود . وقتی مریض بودی و یا دلت میگرفت یا هرچیزی ..

وقتی میشه با زنگ زدن ، احوالپرسی ، پیام دادن ، یکی رو خوشحال کنین چرا دَریغ ـِش میکنین ؟ تو دنیا به این بزرگی این کار خیلی سادس . حتی زنگ زدن 5-10 دقیقه هَم بیشتر نمیشهـ ..

روزام مثِ جهنم میگذره و نَ کسی براش مُهمه و نَه کاری از کسی برمیآد . گوشی خریدنم واسم زهرِمار شد بدونِ اون . هیچی واسم لذت نداره ، حتی موزیکِ شاد ، حتی رقص ، تاحالا با غم رقصیدی و گریه کُنی ؟ (: اینقدر فکر و خیال میکنم کِ مغزم خسته میشهـ .. نکنه عَمدی نمیاد ، نکنه عَمدی رفته ، نکنه اونم کنار کشید ، نکنه میخواد تنهام بذاره ، نکنه دوباره میخواد تکرار بشه ، نکنه الان کِ من زار میزنم داره با همه میگه و میخنده ، نکنه دخترایِ زیادی دورش هستن و .. حسادت ، نکنه با یِ شماره دیگه میاد ، نکنه ... هزاران فکر ..

حالَم خیلی بَدهـ . دلَم میخواد داد بزنم ، چیزی بشکنم ، قلبم ُ از جا بکنم و بگم تو منُ بدبخت کردی :( چِت میشُد اگه خفه خون میگرفتی .. دلم میخواد برم گم شم ، پرت شم یِ جایِ دور .. دلم میخواد برم کمآ ، هیچی یادم نیآد ، .. کاش هیچکس فراموشم نمیکرد ، چرا من همه رو یادمِه ؟ کاش من یِ آدمِ دل سنگِ لاشی بودم (: 

اگه مَن مُردم بهش بگین از دلتنگیت مُرد .. (: از اینکه دوباره باخت مُرد .. (: از صبر و انتظار زیاد مُرد (: بهت گفته بود از انتظار متنفره (: من میخواستم تا همیشه دوستت بمونم ، حتی اونورِ آب بری .. کاش قبل از اینکه برگردم پیش خانوادم میومدی شیراز ، واسم چند روزِ خوب میساختی ، اونوقت تا همیشه یادم میموند ، اونوقت میگفتم منم تو زندگیم چند روز شاد بودم ، خوشحال بودم به واسِطه یِ تو ..

+ کریستین رونالدو بهترین بازیکن ِ جهان در سال 2016 (:

شاید نیام .. نباشم ، نمیدونم . by ..

  • Setare

دلتنگی

فوتبال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">