:)

روزمرگی ..

:)

روزمرگی ..

764 - اولین بارون پاییزی 1 آذر

چهارشنبه, ۱ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۰۳ ب.ظ

امروز 1 آذر . ماه آذرمون بآ بآرون شروع شُد . بالاخره بآریـد . بالاخره ذوق کردم . یِ بارونیِ کوتاه و بنفش خریـدم . خیلی دوستش دارم . 130 تومَـن . من تا حالا این قیمت ـآ خریـد نکرده بودم . خیلی دلبـری میکرد اما خُب چیزی کِ میخواستم نشُد . گرم و نرم ..

کار خسته کنندست . صُبح ها حدود 7:30 بلند میشَم . قسمتِ بدترش سرمآست .. تآیپ و جدول و نرم افـزار . بعضی وقتآ میترسم از پسش برنیـام .. اما خُب دختـرِ هَم هوامُ داره :)

حدودایِ 23 آبان . یادم نیس دقیقا . مامان رو بستـری کردن :) میگن زمان میبـره :)

رابطه یِ مریض . خوب ، بد . دعوا نداشتیـم زیـاد این چند روز . نداشتیـم در واقع . مَن میسوزم و میسازم .. بهش گفتم حس میکنم دیگه دوست و رفیـق زیآد داری نیازی نیسـت مَن بآشم .. گفـت اتفاقـا هیچکسُ ندارم همه دارن ازدواج میکنـن دیگه نیستـن الان از همیشـِه تنهـآترم ! با اموجی هایِ خنـده ! بعد میگفت کار دارم . چنـد وقتِ دارم بهـت میگم متوجـه نمیشی .. میگفـت تو بایـد درک کُنی منـو نَ مَـن تـو رو ! میگفـت نشستـه تـو تآریکی سقـف نگاه میکنِه !

عکس پاییـزی .. #me

اون شب میگفت باید تحمل کُنی همه مشکلات دارن . مامان هَم خوب میشه نگران نبآش . تو ایـن مدت اما نشُد یِ بار حالمو بپرسِه . یِ خوبی ، چطوری تو پیام ها نبـود . حتی یِ زنگ نزد بهم . دو هفتـه شُده ؟ بیشتـر شآید . خیلی بی رحمی . تو نبـودی میگفتی صدات قشنگِ ؟ دلتنگ ـیآت رفتـن واسِه کی ؟   - ممکنـه کِ مثلا بتونی بیآی شیـراز ؟  - نمیـدونـم ، ولی گفتـم میآم حتمـا !

دیـروز کِ بهش گفتم عجب پسری بود ! گفت شمارشُ میگرفتی :/  - مَن همچین آدمی ـَم ؟ بهش کِ گفتم یکی نداریم بریم بغلش بارون میآد و .. بهش برخورد .. خوشم اومَد :) - یکی هَم نداریم بآرون میآد بریم بغلش مچاله شیـم ..    - 😒😒😒 شماره فروشنـده رو میگرفتـی   - تیکه میندازی ؟ مَـن اینجوری ـَم مگِه ؟  - 😒😒😒 پـررو  - چرآ اینجوری میگی ! اصلا به رو خودت نیـار  - چون حرفِ چرت میزنی ! [ریپلای پیام اولی] .. نـداری ؟ 😡😡  - 😕 نمیگـه خُـب  - مَـن میـرم بخواب ـَم ..  - قهـر کردی ؟   - نَ بهم برخورد ، ولی خواب ـَم هَم میآد ..   و بغل :)

توله هاسکی :D . پوشک ! " کلیک "

فـردا هَم بارونیِ یکم .. وُیس هایِ قبلی و گوش دادم و گریه کردم .. شبا بایـد زود بخواب ـَم .

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">