:)

روزمرگی ..

:)

روزمرگی ..

80

شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۲۴ ب.ظ

رفتیم آزمایش دادیم ، رگمو کِ پیدا نمیکرد :| فردا پس فردا جوابش میاد و 14 ام وقتِ دکتر دارم . حیفِ اون 136 تومن کِ واسه آزمایش بدی (: بعد آزمایش هم یادم رفت قرصمُ بخورم قبل از صبحانه ! بابا یدونه تی وی دیجیتال جدید خرید . بابا : 40 - 50 تومن خرج گذاشتی رو دستمون .. مَن : گرفتن قیافه مظلوم ! دیگه مانتو رو گذاشتم واسه بعد .. خواهرم الان برگشته خونه ، حالش خوب نبود ، دکتر هم رفته .. نگران ام ، استرس دارم . خدا کنه چیز خاصیش نباشه ، منم کاری ازم برنمیاد آخه .. یکی باس مراقب خودم باشه . به خاطر اون حس میکنم منم حالم یه جوریه ): واقعا بعضیا چطوری دکتر میشن ؟

   عصر ممکن بود برم دانشگاه .. روزِ اول . اما دیدم چلسی - آرسنال داره ، لَغوش کردم . میخواستم برم ببینمش .

   از مریضی و این چیزا مُتنفرم دیگه .. خوب شو ..

  • Setare

آرسنال

نظرات  (۶)

136 هزار تومن واسه آزمایش چه خبره ؟!!!!!
اینجا بیمارستان خصوصیه ما زیاد بگیره 50-60 تومنه
چه خبررررررررررررررررررررررررررررره؟
واآاااااااااااا؟
سره گردنس ؟؟

همه از مریضی متنفرن :)

پاسخ:
البته 2 نوع .. نمیدونم والا ..
اوهوم .. بَده ..
جلوش نشون نده یه جوری میشی..
پول بیمارستانم فدا سرت..
پاسخ:
سعی میکنم ..
بیمارستان نبود .. آزمایشگاه خُصوصی بود :/
  • عرفـــــ ـــان
  • یعنی اگه دانشگاه روزایِ جدیشم بود بازم میشستی فوتبال میدید نمیرفتی دانشگاه ؟ :)
    پاسخ:
    نمیدونم . میرفتم ..
    گیرنده دیجیتال جدید مبارک باشه

    مگه دفترچه نداری؟
    پاسخ:
    ممنون . دفتر چه چی ؟ 
    آها چرا دارم ..
  • هامون هامون
  • از نظر وبلاگ داشتن که وبلاگ زیاد دارم . از نام مستعارم توی این وبلاگ می توانید بفهمید .. اما ممنون که به همان وب هم سر زده اید . اون رو تو وقت مناسبش می خواهم بنویسم . با چند نویسنده خوب بنویسیمش.


    بله من هم آزمایش زیاد دادم و رگ ام پیدا نمیشد طرف اونقدر زد تو دستم داشت منفجر می شد . ولی خب تمام شد . انشاالله هر چه زودتر خوب بشید .

    احساس می کنم نوشته های شما رو خیلی دوست دارم :)

    پس می خوام لینکتون کنم . موفق باشید :)

    پاسخ:
    کِ اینطور .. خواهِش ..
    مِرسی ممنون .. سلامت باشید ..
    لطف داریـد :گُل
  • هامون هامون
  • ماشالا همیشه آنلاین هستید :))

    خیلی هم عالی ..

    من هر از چند گاهی به دوستان سر می زنم .:)

    منتظر پست جدیدتر هستم.

    پاسخ:
    بلی . یکی از بیکاران و معتادان هستم :))
    خوبه ..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">