:)

روزمرگی ..

:)

روزمرگی ..

827

چهارشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۰:۲۱ ب.ظ

طبق روالی که گفتم یک روز بدام و یک روز بدتـر. پریروز که اوضاع کمی بهتر بود، اتاقـم رو جارو کردم، پالتوها رو گذاشتم تویِ کمد، و فکر میکردم چه الکی الکی رفت تا زمستون سال بعد ! این روزها بیشتر از قبل از خودم بدم میاد، احساس میکنم چاق شدم و یا دارم چاق میشم! حتی همین موضوع هم منو عصبی میکنه. یکی دو روز پیش بابا میخواست بره خرید و بعد از شاید حدود 3 هفته ما هم باهاش رفتیم و نشستیم تویِ ماشین، کی باور میکنه این روزها، روزایِ قبل از عیده، شبیهِ شهرِ ارواح بود، فقط یک دونه آکواریوم دیدم که توش هیچ ماهیِ قرمزی نبود. غم انگیز بود .. چقدر دلم سنبلِ صورتی میخواد و ماهی تویِ آب، چقدر دلم کلاه قرمزی میخواد .. همیشه گفتم زندگی بدتر میشه و شده :) بعید میدونم بشه امسال سفره هفت سین پهن کرد ..

پارسال این موقع نه زندگیِ من اینطوری بود و نه کرونـا بود، اینجا نبودم، اون فضایِ پشتِ اتاق سرسبـز میشد، اون درخت شکوفه هایِ سفید میکرد.. آزادی داشتم، میرفتم بیرون و چیدمانِ عید تماشا میکردم، اون آقا تویِ سینما سعدی که ساز و آواز میزد .. کاش میتونستم برگردم به همونجا، به همون خونـه، قلبم فشـرده میشه وقتی یادم میاد هروقت دلم میخواست میرفتم تویِ خیابون ارم که سبز سبز شده بود قدم میزدم، یه عالمه عکس، یه عالمه گل، بهار نارنـج، باغ ارم که پُر از رنگ شده بود، کاش هیچوقت این جابه جایـی رخ نداده بود. گویا این غـم و دلتنگی تموم شدنی نیس ..

احساس میکنم بیشتر حس هایِ مَن منتهی میشه به عصبـی شدن، اما قبلن بیشتر به گریـه منتهی میشد ! با اینکه الان چشام خیس شدن با یادآوری اون روزها .. این که واسه کسی مهم نیستم یکمی اذیتم میکنه، من از خیلی ها نباید انتظار داشته باشم، خیلی چیزها رو نباید باور کرد، نگرانیِ آدم هآ، نگرانی روانشنـاس، دکتر، و خیلی ها .. یا بهتره بگم دیگه هیچ نگرانی ای رو باور ندارم، فقط در حدِ حرف هستن همیشه :)

از خودم تویِ نقاشی ناامید شدم، کی گفته مَـن استعـداد دارم، من قرار نیست حرفه ای بشم، همینطور که سراغی هم ازم نمیگیرن، بقیه کارهاشون خیلی بهتر از منه، البته آبرنگ کار فعلا فقط منم. اما نع، امیدی بهم نیست، من قرار بود یه آبرنگ کارِ حرفه ای بشم اما هیچی نشدم!

آخرین بسته یِ پستی ام هم رسیـد، مقوا و راپیـد و تراش . تراش قرمـز میخواستم اما مشکلی فرستادن. فعلا چاره ای نیست .. و این چند روز windows spotlight ویندوز من کار نمیکرد، یعنی هر روز آپدیت نمیشد، دو روز اغلب روش هایِ تویِ نت رو امتحان کردم و امروز نمیدونم با کدوم کار و روش، یهو درست شد و منم خوشحال گفتم درست شد درست شد :)

چند تا فیلم دانلود کردم که این ها هم اضاف شدن به 50 تا فیلم ندیده یِ قبلی .. !!

  • Setare

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">