:)

روزمرگی ..

:)

روزمرگی ..

836 - ..

پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۴ ق.ظ

این روزها همه چیز تکراری است. حتی هَمون هفته ای 1 بار تفریـح هم وجود نداره! کلاس نقاشی نرفتم. رفت و آمد با وسایل نقلیه عمومی خطرناکه .. چیزی نگفتم چون میدونم اجازه نمیدهند. هر روز اخبار بدی از این کشور خراب شده بیرون میآد. کشتن دخترها، خودکشی، گرانی، اختلاس،فرهنگ های مزخرف، حجاب اجباری، فیلتر بشه یا نشه ! .. ما جوان ها به چه امیدی زنده هستیم. باید یک روز دل رو بزنیم به دریا و فرار کنیم. یا از مرز خارج میشیم و یا میمیریم .. ! این روزها تنفـرم به این وضعیت بیشتر شده.. دلم میخواد برم سواحل، آب تنی کنیم، بخندیم، نوشیدنی بخوریم، آفتاب بگیریم .. روی شن ها دراز بکشم .. بدونِ جنسیت .. بدون تبعیض .. خنده های واقعی .. شادی های واقعی .. میخوام بیرون که میرم آزاد باشم .. این شال های الکی رو نمیخوام. دینی که تبعیض قائل میشه رو نمیخوام. من حق انتخاب دارم .. همه ی اینها میتونه دلیلی برای خودکشی باشه... این زندگی اصلا شبیه زندگی نیست. همیشه گفتم من تو جای اشتباهی به دنیا اومدم .. میتونستم یک دختر باشم توی لندن که چیز زیادی از خاورمیانه نمیدونه .. میتونستم به دور دنیا سفر کنم .. یا آرزوی دیدن لندن رو به گور نبرم .. کاش ایران بمونه برای ایرانی ها و فرهنگ های پوسیده شون ... و دین خودشون .. ما نباید از این جهنم باز هم به جهنم بریم !! این عادلانه نیست .. به هر حال .. دلم پُره ...


امروز با پدر رفتیم برای تعمیر گیم پَد، تعمیر نشد، بعد از کمی گشتن، رفتیم و یکی خریدیم . مواظب گیم پدهاتون باشید که حسابی گرون شده ! تو راه یک کیف دیدم و یهو به دلم نشست و خواستم، خریدیم ! شکلات های خارجی خریدم .. بابا همیشه تند راه میره و من عقب میمونم !

22 خرداد بود، بالاخره بعد از این همه مدت دوستم را دیدم. حرف زدیم، قدم زدیم .. اما تقریبا کوتاه بود. او بیشتر صحبت میکرد. پشتِ سر روانشناسمون غیبت کردیم. نمیدونم چرا ! اما فرد مناسبیه برای غیبت !

برای مرغ عشق جفت خریدیم. به نظر خوشحال میرسید. الان با هم خوب هستن .. تقریبا ! نوک تو نوک میشن .. دوست دارم بچلونمشون ! درسته ناز هستن اما عشقِ من گربه است (:

وقتی فصل چهار 13rw اومد سریع شروع کردم به تماشا. طوری بود که انگار کلی جنسن دیوونه شده بود. اما غم انگیز هم بود. جاستین خیلی درد کشید .. تلاش کرد آدم بهتری باشه .. اما آخرش .. آره اشک من رو در آورد. دلم برای همشون تنگ میشه ..

  یه موقع هایی بود دنیا قشنگ بود .. " موزیک "

  • Setare

آهنگ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">