:)

روزمرگی ..

:)

روزمرگی ..

838 - هوای داغ

شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۹، ۰۴:۳۴ ب.ظ

هوا شدیدا داغ است. شیراز حدود 42 درجه است. اما همیشه چایی وجود دارد. توقع داشتیم بعد از نصب کولر در اتاق من، اتاق یخ کند اما این چند روز خیلی گرم بود. این اتاق همیشه تابستان های داغ تری داشت؛ وقتی بچه بودم. خواهرام در این اتاق بودند. سرما و گرما؛ اما هیچ چیز نمیگفتند. این به این معنی نیست که من پررو هستم. گاهی ممکنه اینطوری برداشت کنن ! اما مشکل سکوت آونا بوده. همین الان پستچی اومد. برای بار دوم تویِ این چند روز. فکر نمیکردم یه روز لباس زیر هم آنلاین بخرم اما شد .. یک مانتو چهارخونه هم سفارش دادم که تو راهه (:

دوست دانشگاهَم بعد از مدت ها با خطِ زن داداش ـِش اومده واتس آپ. خیلی وقته همو ندیدیم. بهش گفتم همه ازدواج کردن، فقط من و تو موندیم. گفت تو ازدواج هم هیچی نیست. دروغ هم نمیگه، به نظرم شانسیه (:

کرونا تموم نشده، حرفِ تکراری! روسیه واکسن ساخته که به نظر خودش کار میکنه اما هنوز تایید نشده. من ترجیح میدم فکر کنم که تایید میشه. میخوام فکر کنم تا زمستان واکسن میاد. تا کی آخه .. نه میتونم کلاس برم، نه دوستمو ببینم، نه دنبال شغلی بگردم. هرچند شغل خوب کمه اما امیدی بود بهش. دوستم شغل پیدا کرده، توی لوازم تحریر .. حقوقش هم بد نیست. چی از این بهتر .. اگه هنوز خونه قبلی بودیم شیفت عصر و شب رو من میرفتم. مغازه تازه باز شده و نیرو میخواد هنوز .. چرا شانس من اینقدر لعنتیه ؟ چرا ؟

زندگی بیهوده است. احساس میکنم گاهی شبیه ربات هستم، صبح ساعت خاصی بلند میشم، صبحانه، بعد کارهای تکراری، اینترنت، به ندرت نقاشی، عصرها تویِ حیاط تا شب؛ سر تو گوشی .. بعد هم تکراری و خواب .. . چرا الکی الکی داریم پیر میشیم؟

چند تا فیلمِ ایرانیِ اخیر رو دیدم. داداشِ اون لاشی هم توی فیلم خوب،بد،جلف 2 بود .. فکرشو نمیکردم . و البته منِ احمق هنوز دلم برای اون لاشی تنگ میشه، بهش فکر میکنم. به خودش یا لاشی بازی هاش .. تولد خواهرزادم رو زودتر گرفتن، کیک خوردیم.

احساس میکنم دوست دارم پاییز بشه. با اینکه ازش متنفرم. شاید واسه هودی و سوییشرت و نوشیدنی های گرم. پاییز کم بارون میاد اما بارون دوست دارم. پاییز میشه بعد زمستون، بعد دوباره عیدهای مزخرف، بعد دوباره مثل الان تابستون، خب که چی؟ من نمیفهمم ..

آلبوم سیروان خسروی اومد اما متفاوت از قبل بود، زیاد دوست نداشتم اما کیفیت کارها هنوزم خوبه ..

یه مدت درگیر اَپ هایی بودم که گیفت کارت رایگان گوگل پلی میدن، ببینم آخرش چی میشه. همینطور در مورد ارزهای دیجیتال .. متاسفانه تو کشور خراب شده ای زندگی میکنیم که، من نمیتونم اینو "کلیک" از آمازون سفارش بدم .. سایتی هست که میشه باهاش از آمازون خرید کرد اما شدیدا گرون در میاد!

چون تمرکز نداشتم، این پست 2 ساعت طول کشید :|

  • Setare

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">