:)

روزمرگی ..

:)

روزمرگی ..

مهسا_امینی

جمعه, ۱ مهر ۱۴۰۱، ۰۵:۳۵ ب.ظ

30 شهریور : توی سازمان ملل دروغ میگی . از حقوق بشر و عدالت. بعد اینترنت رو قطع میکنین ؟ ای لعنت ..
واضح نیست که ما چرا شمارو نمیخوایم ؟ چرا تموم نمیشه این ظلم ؟ چرا آزاد نمیشیم ..
+ دوباره برگشتیم بیان که قبلا میگفتم شبیه حوزه علمیه است :)

31 شهریور : از صُبح دیدم نت وصل بود. توییتر خیلی روحیه بخش بود ولی مطمئن نیستم . الان حدود ساعت 16 دوباره نت قطع کردن لعنتیا . فقط داخلی میاره. فقط فحش میدم بهتون! از گروه Anonymous هم خیلی متشکریم که سایت هایِ دولتی و دوربین ها رو هک کرد .. #Opiran ❤️️

21:36 اصلا حالم خوش نیست. کاش اغلن بازی که انجام میدادم باز میشد که فکرم یکم آروم بشه. با بازی چیکار داشتین دیگه. اگه اعتراضات نتیجه نداد چی؟ همه میفهمن چقدر بی عرضه بودیم در برابر ظلم ؟ هکرها پشیمون میشن از کمک ؟ تو خبرهای ایرانی دارن جو میدن که فلان جا آروم شُده . خدا اگه هستی انتظار ندارم که از این جهنم بازم مارو ببری جهنم . هرچی میریم جلو همه چیز بدتر و بدتر میشه ..

22:30 دلم میخواد بمیرم ... :(

1 مهر : دیروز عصر دوباره نت قطع شد تا 12 شب. یکم گشتم و نتم تموم شد. خوابیدم . صبح با بدبختی شارژ کردم. اپِ بی صاحابشون بالا نمی اومد. به بازی سَر زدم. به توییتر، اینستاگرام . به S پیام دادم . شماره گذاشتم و گفتم اگه مُردیم لازم میشه. به چه حقی باید اینترنت ما قطع و وصل بشه ! حالم اصلا خوب نیست. دلم میخواد بمیرم . نگرانم . استرس دارم. غم دارم. دلم نمیخواد ایرانی باشم. گریه دارم . احساس میکنم دستام میلرزن .. دوباره از 16 تا 12 شب قطع خواهد بود. میام بیان، میبینم وسط پست ها ، افراط گراها و ساندیسی ها پست میذارن. دلم میخواد بالا بیارم. از خدا و اسلام میگن و من هعی متنفر میشم .. دلم میخواست میشد ریپورتشون کنم. چه سیاست کثیفیه که از بین خودشون میفرستن بین مردم و اغتشاش میکنن تا بگن کار مردمه ... دلم میخواد بخوابم ..

  • Setare

مهسا_امینی

نظرات  (۱۰)

امیدوارم تقاص اینهمه ظلم رو به زجرآورترین حالت ممکن پس بدن 

پاسخ:
آمیــن 🙏

واقعا اینجا مث حوزه علمیه س ..

فک نمیکردم کسی اینجا شجاع باشه از این حرفا بزنه..

کاش بتونیم چیزی مطالبه کنیم :) 🕯️

پاسخ:
اون قدیما که اینجوری بود. الانم وسط پست ها، پست های ساندیسی میبینم :))
کاش . کاش .. :(

الویت حفظ صندلیهاست نه رفع مشکلات اصلی مردم

پاسخ:
هعی ... و در مقابلش کشتن مردم !
  • پرنده مهاجر
  • ادم به امید زندس...

    پاسخ:
    امیدی هم مونده ؟
  • پرنده مهاجر
  • هست...

    امروز نه 

    فردا 

    فردا نه سال دیگه 

    سال دیگه نه 

    ده سال دیگه 

    ولی میرسه اون روزی که امید برگرده به جوون ها 

     

     

     

     

     

    پاسخ:
    نمیدونم دیگه :(
  • امیرحسین نخجوانی
  • نمی‌دونم چطوری اینا می‌تونن شبا بخوابن با این‌ همه دروغی که می‌گن 

    پاسخ:
    چون هیچی تو وجودشون نیست .. دروغ و کشتار ...

    واقعا گاییدن الان بدون نت چی کار کنیم تروریستن دیگه

    پاسخ:
    اگه نبودن که این کارا نمیکردن .. :(
  • ᗰYOᑌI ᗰIᑎᗩᗰI
  • واوو من معمولا روی حوضه علمیه اینجا رو ندیدم*-* پس اگه اینجا حوضه علمیست ما توی بخش مجرم هاییمXDDD

     

    هعییی کی تموم میشن این روزا&-&

    پاسخ:
    یه زمانی خیلی اینجوری بود :)) 
    هعی .. کاش خوب تموم بشه 😶

      بذارید یه چیزی که مربوط به همین اواخره رو براتون بگم: 

      یه مدیره رفته بود اربعین امسال پیاده روی. فرداش که اومد از بیست‌تا کارگر زیر دستش نفری حدود یه میلیون از حقوقشون رو بدون علت خورد!

     

      جالبه برام که این شخص متوجه تناقض رفتارش نمی‌شه؟!

    پاسخ:
    همش ریا و دروغه . سود میبرن از اسلام .

    چه تشبیه زیبایی. حوزه علمیه. ولی می‌دونی ممکنه تو حوزه علمیه چهارتا آدم‌حسابی مسلمون درست حسابی باشن.

    من بیشتر میگم بیان پایگاه بسیج سایبریه که هر پستی یه پولی میگیرن. بعضی از پست‌ها و مطالب از شدت دروغ بودن آدم رو به هم میریزه و نمی‌دونی دیگه چه فحشی بهشون بدی .

    من از بیان به خاطر این وبلاگ‌نویسای دوزاریش متنفرم ولی خب وقتی نت و بستن و نمی‌تونی حرف بزنی مجبور شدم که وبلاگ شخصی خودم رو تو بیان فعال کنم که بتونم حرف بزنم حداقل..

    کارشون مث این میمونه که بچه هه جیش کرده تو جاش بعد میگن چرا جیش کردی به جای اینکه بگه آره جیش کردم ببخشید یا مثلا دیگه جیش نمیکنم با وقاحت تمام بگه پسر همسایه هم جیش میکنه! اصن میرینه اون!

    این فرافکنی‌های احمقانه و ابلهانه همیشه ورد زبانشونه . بله در دنیا حقوق بشر نقض میشه! ولی همونطور که شماها نقض میکنید و گیر به اونا میدین ، اونها هم گیر به شما میدن. فرقش اینه اونا حداقل نتو باز کردن و پلیسشون آدمها رو میزنه میکشه! شما هم آدم میکشین هم نتو قطع میکنین و هم ادعای حقوق بشر دارین.هم ادعای آزادی بیان! من چرا باید از شغلم باز بمونم و ضرر کنم؟ بله آمریکا اروپا هم حقوق بشر رو نقض میکنن و تو هر کشوری ممکنه این اتفاق بیفته. ولی اونا نتو قطع نمی کنن اونم تو اقتصاد مریضی که‌ آدم‌ها توش دارن زندگی میکنن و بی پولن و کل درآمدشون از اینستاگرامه!

    اگر اونا تو سال ۱۰۰ حقوق بشر نقض کنن شما همین یه هفته حقوق ۸۵ میلیون نفر رو یه جا فقط سر اینترنت نقض کردید! حالا با بقیه نقض‌های حقوق بشر کاری ندارم! روی همین یه فقره حقوق ۸۵ میلیون رو ضایع کردین! با طرح‌های احمقانه و فیلترینگ و صیانت حقوق کلی دانشجو و دانش آموز و کارآفرین و.. رو نقض کردید!‌ و اینا فقط نقض حقوق بشرهای معمولی شماست. کاری ندارم با بقیه چیزا...

    از آه اون خانم بیچاره‌ای که داره با خمیر چیزهایی درست میکنه اینستا میفروشه و کل درآمدش همونه نمی‌ترسین؟ مسلمون که نیستید حداقل انسان باشید عذاب وجدان بگیرید!

    پاسخ:
    آره تشبیه شما هم درسته. منم جو اینجا رو دوست ندارم زیاد.
    بازم به نظرم قابل مقایسه نیست. یعنی منظورم اینه که شاید اونا گاهی حقوق بشر رو نقض کنن. اما اینجا هر روز! ما کجا و اونا کجا . ما توی کوچک ترین حق ـمون هم موندیم. انگار که ما حق زنده بودن نداریم اما اونا و بچه هاش دارن . چی بگم دلم خونه منم :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">