:)

روزمرگی ..

:)

روزمرگی ..

843 - 🖤

پنجشنبه, ۷ مهر ۱۴۰۱، ۰۴:۲۹ ب.ظ

3 مهر : هر سایتی که اعلام میشه فیلتر شده مثل یه خنجر میخوره به قلبم ... دکتر! این قرص ها جواب نمیدن :) جوابِ این همه غَم رو. دیروز اینقدر بهم فشار اومده بود بعد سال ها کوییزآف کینگ نصب کردم. باید حواسم رو پرت میکردم . خواهش میکنم کم نیارید، نذارید خونِ کسایی که مُردن پایمال بشه. اون دختر توی شیراز که سرشو زدن به جدول، وحشتناک بود. آنانیموس موجودی حساب امام جمعه قم رو گذاشته! البته باید برم توییتر خودم ببینم! قاچاق چی هایِ عزیز، ما منتظر تجهیزات اینترنت ماهواره ای هستیم:) بابام فکر میکرد اگه پاسپورت بگیرم فرار میکنم میرم از اینجا. موافق نبود. اما خب گرفتیم، امروز وسطِ این همه هیاهو پاسپورت ـَم رسید. لازم اما بی ارزش در جهان!

5 مهر : خدایا ببین به چه روزی افتادیم. چقدر بدبختیم که باید صبر کنیم 12 شب اینترنت رو برامون باز کنن . و کارهامون رو انجام بدیم تا ساعت 16 روز بعد ! اونم با vpn و بدبختی. شاید بتونم این چند روز رو دوام بیارم. اما اگه همیشگی باشه بعیده بتونم دوام بیارم. این همه اَپ تویِ گوشیم دارم و هیچکدوم کار نمیکنه. حتی وضعیت آب و هوا، نتیجه هایِ فوتبال، ادیتِ عکس، .. شاید باید با قرص هام آرام بخش بخورم . دکتر یادته گفتم زندگی در ایران خودش یه دلیل واسه خودکشیه ؟

  • Setare

نظرات  (۹)

  • فرید پرهمت
  • در هم چنین اوضاعی اکثر خبرایی که می شنوید صحت ان چنانی ندارند

     

    چون خودم زمانی دستی بر اتش داشتم تا حدودی سر درمیارم و خیلی از اینا دروغه و موج سواری هست

     

    مراقب اعصابتون باشید و اینا بازیتون ندن

     

    اینا رو برای حمایت از کسی نگفتم فقط تجربه شخصیم رو گفتم که خلاصش این میشه که بازی نخوریم و پیاده نظام هیچ طرفی نشیم

     

    منم چند ماهه میخواستم پاسپورت بگیرم اما هنوز در حد همون خواسته مونده

     

    خوش باشید

    پاسخ:
    نمیذارن که. هیچی برامون نذاشتن .
    منم چند ماه بود میخواستم بگیرم ...

      اون کارگرایی بود که چند روز پیش گفتم از حقوقشون دو میلیون رو خورده بودن. با مقاومت، حقوقشون برگشت به نرخ قبلی. گفتم خبر بد می‌دم، خوبش رو هم بدم:).


    یه شب مهتاب_فرهاد

    پاسخ:
    خدا رو شکر . خیلی ممنون :))

    + مرسی واسه آهنگ .. :)
  • لوک خوش شانس
  • اینترنت ماهواره ای اوکی شه همه راحت میشن 

    پاسخ:
    آره. احتمالا یک روز مثل ماهواره، همه گیر میشه. ولی نمیدونم در شرایط عادی هم رایگان میده بهمون ؟ :(
  • لوک خوش شانس
  • در کل چیزی ک من فهمیدم اینه ک خرج و مخارجش بالاس برای راه اندازی

    ولی بعضی ها میگن بدون دیش هم کانکت میشه ولی سرعتش خیلی کمتره ولی همون سرعت کمش هم سرعتش سه چهار برابر نت ایرانه 😂

    پاسخ:
    آره مشکلش همینه.امیدمون به آقای ماسک ِ !
    منم شنیدم اما نمیشه حساب کرد روش فعلا :(
  • لوک خوش شانس
  • اره، جالبه مسئولبن اعتراض کردن و گفتن ما تحریمیم و شما نباید همچین کاری کنین 😂😂😂

    پاسخ:
    خُلن اونا بابا :)) ولشون کنی میرن میگن ما رو تحریم کن :))
  • لوک خوش شانس
  • اتفاقا اونا حال میکنن تحریم شیم چون رو خودشون هیچ اثری نداره 

    پاسخ:
    آره متاسفانه ...
  • ℕ𝕒𝕣𝕘𝕖𝕤 ``
  • مبترکه پاستورتت :)

    پاسخ:
    ممنونـم ^^

    مبارک باشه پاسپورت .

    نت ایلان ماسک هم بیاد پارازیت می‌ندازن و جرم انگاری میکنن داشتنش رو و مثلا از هر کی بگیرن ۱۰۰ ضربه شلاق و فلان روز زندان..

    به مناسبت قطعی های این چند روز بنده نزدیک ۶ میلیون تومان ضرر کردم. معلومه که براشون مهم نیست چون ماها رو گوسفند می‌بینن و خودشون رو صاحبمون . دنیا داره کجا میره و ما توی چه بدبختی دست و پا میزنیم . اینترنتم کلا قطعه و صبح‌ها بلاگفا باز میشه و می‌تونم باهاش کار کنم و بیانم داره نصفه باز میشه . مجبور شدم وبلاگ‌های پارالل درست کنم که بتونم حداقل وبلاگ بنویسم . خدا به داد همه بدبخت‌هایی برسه که خرجشون رو از اینستاگرام درمیارن و الان این همه روزه بستس و ظاهرا قراره بسته باشه.

    واقعا گاهی از اینکه ایرانی هستم حس بدی دارم..

    پاسخ:
    ممنون ^^
    من نظرم اینه که به مرور شبیه ماهواره هایِ تو خونمون میشه. فقط مشکل هزینه هاش هست . مگر اینکه .. تلاش این جوون ها نتیجه بده :(
    ای بابا، متاسفم. منم همیشه واسه ایرانی بودن حس بدی دارم :)
  • مسعود کوثری
  • آزادی نزدیکه ..

    پاسخ:
    ایشالا !✌🏻

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">